Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Τραγούδια για καληνύχτα

Δεν τα είχα καθόλου καλά με τον ύπνο όταν κοιμόμουν μαζί σου. Μου έτρωγε ώρες από σένα. Παρακαλούσα να ξημερώσει για να σε ξαναχορτάσω. Δεν ήθελα να λέμε καληνύχτα. Η καληνύχτα σήμαινε το τέλος της κοινής μέρας, το τέλος της αλληλεπίδρασης και την αρχή του σκοταδιού. Θα σου πω κάτι τώρα κι ούτε που θα το μάθεις μιας και σίγουρα δε με διαβάζεις. Σου τραγουδούσα όταν κοιμόσουν πρώτη. Και πάντα κοιμόσουν πρώτη. Σου τραγουδούσα όλα τα τραγούδια που αγαπούσα και δε χώνευες. Στα ψιθύριζα στο αυτί και ο ύπνος με έπαιρνε μόνο αν ένιωθα πως σου τραγούδησα όλα όσα ήθελα να εκφράσω.







Μπορεί καμιά νύχτα να σου έρχονται ψίθυροι στα όνειρα σου. Πιθανότατα είναι η φάλτσα μου φωνή που δε σε ξυπνούσε ποτέ γιατί πάντα κοιμόσουν σαν βόδι, ξεραινόσουν. Είναι το μόνο που ίσως και να έχει μείνει στο σπίτι σου ακόμα από εμένα. Μην κοιμάσαι τόσο βαθιά. Εμποδίζεις τη φωνή μου να έρθει στα όνειρά σου. Και θέλω να μ' ακούς, έστω για λίγο, έστω κι αν είναι μονάχα για τα βράδια. Δεν τα είχα καλά με τον ύπνο όταν ήμουν μαζί σου γιατί σε έκλεβε από εμένα. Δεν τα έχω καλά με τον ύπνο ούτε και τώρα γιατί σε φέρνει πολύ κοντά μου, λες κι είσαι αληθινή. Γαμώ τα όνειρα και τις ελπίδες. Εγώ δεν ακούω γαϊδουροφωνές και τραγούδια που σιχαίνομαι στον ύπνο μου. Ακούω τη φωνή σου πού και πού και με ξεσκίζει ολόκληρο. Με κάνει να τρέμω, γαμώ τη μελούρα μου και τα «παράλογα», όπως λένε, αισθήματά μου. Δε θα περάσει. Δε θα πάνε όλα καλά. Δε θα γίνει τίποτα καλύτερο. Το καλύτερο ήσουν εσύ κι εσένα, αν ήσουν ποτήρι, δεν κατάφερα να σε γεμίσω ούτε μέχρι τη μέση, τη στιγμή που εσύ κατάφερες να με κάνεις να ξεχειλίσω. Τέλος ιστορίας. Απόπειρα νούμερο 2. Τη βοήθησε τούτο το τραγούδι που δεν πρόλαβα να στο μάθω ούτε αυτό. Τι λέει; Λέει «Go your way, I'll find my way around».

Ben Howard - Oats In The Water



2 σχόλια:

  1. "Απόδραση είσαι, από όσα, όλα όσα. Εκείνα και τα άλλα. Είσαι το αγαπημένο μου τραγούδι. Είσαι το αγαπημένο μου τραγούδι την πρώτη φορά που το άκουσα. Το λάτρεψα αμέσως κι ένιωσα ένα καινούριο αίσθημα να αντιστοιχίζεται μοναδικά μαζί του. Ή που δεν κατάλαβα μονομιάς πόσο θα με μεταβάλλει ένα ζευγάρι νότες σε μια παρτιτούρα. Τα κλειδιά και το πεντάγραμμο, το σι δίεση και το φα ύφεση, η παύση και το ντορεμί. Είσαι το ταξίμι μου. Είσαι όμως κι ένα σονέτο, γραμμένο σε μέτρο δικό μου, αξιοσύλλαβο χωρίς ομοιοκαταληξία. Γιατί κανένα όμοιο δεν κατέληξε ποτέ μαζί."

    ΑπάντησηΔιαγραφή